Terwijl groep 5 nog leest, geef ik rekeninstructie aan groep 6. Als groep 6 dan aan het werk gaat, geef ik rekeninstructie aan groep 5. En als dan beide groepen aan het werk zijn heb ik tijd om individuele kinderen te helpen.
Na de pauze stonden taal, spelling en Nieuws uit de Natuur op het rooster.
's Middags stonden schrijven, geschiedenis en werken op de computer op het rooster. Juf Marjolijn heeft op vrijdagmiddag tijd om onze groep te ondersteunen. Zij oefent met groepjes de tafeltjes. Op de foto ziet u drie groene kaartjes liggen: 1x4=, 5x4= en 10x4= Dit zijn de makkelijke sommen van een tafeltje. Daarnaast komen vier oranje kaartjes: 2x4=, 4x4=, 6x4= en 9x4= Dan blijven er drie rode kaartjes over, de moeilijkste sommen van een tafeltje: 3x4=, 7x4= en 8x4= Ik heb nu als voorbeeld gegeven de tafel van 4 maar dit kan zo met elk tafeltje geoefend worden.
Na de pauze stonden taal, spelling en Nieuws uit de Natuur op het rooster.
's Middags stonden schrijven, geschiedenis en werken op de computer op het rooster. Juf Marjolijn heeft op vrijdagmiddag tijd om onze groep te ondersteunen. Zij oefent met groepjes de tafeltjes. Op de foto ziet u drie groene kaartjes liggen: 1x4=, 5x4= en 10x4= Dit zijn de makkelijke sommen van een tafeltje. Daarnaast komen vier oranje kaartjes: 2x4=, 4x4=, 6x4= en 9x4= Dan blijven er drie rode kaartjes over, de moeilijkste sommen van een tafeltje: 3x4=, 7x4= en 8x4= Ik heb nu als voorbeeld gegeven de tafel van 4 maar dit kan zo met elk tafeltje geoefend worden.
Als weeksluiting hebben we weer gezellig gedanst. Een leuke afsluiting van de week.
Jongens en meisjes, bedankt voor alle prachtige tekeningen die ik van jullie heb gekregen!!!
Jongens en meisjes, bedankt voor alle prachtige tekeningen die ik van jullie heb gekregen!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten