vrijdag 13 december 2013

Weer een blog van een vijfdegroeper!

                                                           
                                                              mijn leven



hallo ik ben suzie. ik ben 8 jaar oud.
ik ga een nieuw huis bouwen.
dat vindt ik best spannend.
mijn buurmeisje wordt carlijn.
mijn opa en de andere mannen doen hardt hun bestom ons huis optijd klaar hebben.
mijn lievelings kleuren zijn:blauw en paars

ik heb twee vervelende broertjes joep en mats.
mijn vader en moeder zijn meestal wel aardig
ik zit op school mariadonk in zegge. het is er super leuk!!!
ik zit in groep 5. mijn juffen hetten: anita en nikki
verder heb ik ook nog een meester: ad elsten. hij is ook de directeur van de school.
als ik op het plein ben speel ik meestal voetje van de vloer.
ik heb ook nog 2 oma 's en 2 opa 's mijn oma 's hetten: tonnie en bep.
mijn opa's hetten: ad en toon.
ik heb ook een furby het is een jongen en heet: funkie.
mijn beste vriendinnen hetten:britt, marieke, lotte, noortje en carlijn.
mijn lievelings dieren zijn: een paard,hond walvis en een konijn.
mijn lievelings eten is:friet, peeenstamp en lazanja.
                  dit was het verhaal over mijn leven ik hoop dat jullie genooten hebben en bedankt voor het lezen xxx suzie

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten