vrijdag 17 januari 2014

Groep 5/6 enthousiast voor yurls!!!

Een heleboel kinderen van groep 5/6 zijn heel enthousiast voor yurls. Ze vinden het leuk om met mijn yurls http://jufanita.yurls.net/nl/page/ te werken. Maar het enthousiasme gaat nog verder. Er zijn kinderen die heel graag een eigen yurls willen. Hoe dat je dat, juf? Ik vertelde de kinderen dat je eerst een account moet maken. Dat kun je doen door op mijn yurls bovenaan op Doe mee met yurls! te klikken. Natuurlijk zei ik de kinderen dat ze dit altijd eerst aan papa en mama moeten vragen. En dan juf, hoe dan verder? Ik heb het inloggen voorgedaan en laten zien hoe je een filmpje kunt toevoegen aan je yurls. Ik heb laten zien hoe je iets van een andere yurls kunt toevoegen aan jouw yurls. Dat mag namelijk want yurls is DELEN!!! Na schooltijd kwamen er ook nog kinderen met vragen. Ik heb de kinderen gezegd dat ik ze altijd op weg zal helpen als ze een account hebben. Dit is ook nog handig: http://support.yurls.net/nl/page/ Deze pagina beantwoordt vast en zeker veel vragen.
Wat heb ik genoten van het enthousiasme van de kinderen!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten