maandag 25 maart 2013

Groep 1/2c

Deze ochtend was ik in groep 1/2c. Ik wissel het voorlopig af: de ene dag in groep 1/2b, de andere dag in groep 1/2c.
Ook het lokaal van groep 1/2c is al helemaal in paassfeer.

 
 
Op deze maandagochtend begonnen we in de kring. Ik raak al gewend aan de dingen die aan het begin van de dag met de kinderen besproken worden: welke dag is het, welke juf is er vandaag, welke datum is het, wat voor weer is het. Eén van de kinderen had een lucifer meegebracht voor de letterboom. De letter l staat centraal sinds vorige week. Na de kring zijn we gaan werken. Langzaamaan ga ik de werkjes kennen en het gebruik van het planbord en de werkkaart leren. De kinderen werken erg hard. Wat doen ze veel tijdens zo'n werktijd.

Voor mij was het maar een korte ochtend omdat ik om 11.00 uur een afspraak had in Breda. Morgenochtend gelukkig weer gewoon van 8.45 tot 12.00 uur werken. Eigenlijk 8.35 uur want op die tijd gaat de deur open voor de kinderen met hun ouders.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten