zaterdag 30 maart 2013

Brammetje Baas


Vanmiddag heb ik genoten van de film Brammetje Baas. Ik had de dvd van de film bij de bibliotheek geleend. Wat een mooie film!

De energieke Brammetje is zeven jaar en kan een heleboel dingen heel goed. Hij kan al AVI 2 lezen, drummen op de tafel, hoger springen dan zijn vader (op de trampoline) en wel drie meisjes op de kar over het schoolplein trekken. Er is eigenlijk maar één ding dat Brammetje helemaal niet goed kan, en dat is stil zitten.

Brammetje Baas is een echte familiefilm voor alle leeftijden.

Brammetje ontroerde mij zo dat de tranen over mijn wangen rolden. "Ik ben wie ik ben."



2 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n leuke film! Over deze film verschijnt binnenkort op mijn blog ook een stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een leuke film, Inger. En ontroerend. Zulke films zetten je wel aan het denken.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen