zaterdag 7 september 2013

Taakkaarten voor groep 5 en 6

Op zaterdag ben ik meestal bezig met de taakkaarten voor groep 5 en 6. Het werk dat ze deze week gemaakt hebben, kijk ik na. Een nieuwe taakkaart voor de komende week wordt gemaakt. Elke kind heeft een eigen taakkaart. Er staan taken op die bij het kind horen: het ene kind kan wat rekenen betreft aan de slag met het plusboek, een ander kind moet de tafeltjes nog wat extra oefenen, weer een ander kind heeft extra werk nodig voor spelling. Het is vrij veel werk maar ik kan dit doen omdat ik maar 23 kinderen in de groep heb. Het werk dat op de taakkaart staat, doen de kinderen nadat ze klaar zijn met de rekenopdrachten die ik voor een bepaalde dag heb gegeven. Of na de taalopdrachten van een bepaalde dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten