dinsdag 6 augustus 2013

Aventurijn is er klaar voor!!!

Vandaag was het dan zover: naar Aventurijn om samen met mijn collega's Els, Moniek en Nicole de kleuterklassen klaar te maken voor as. maandag. Dat hebben we met veel plezier gedaan. Af en toe was er ook wel tijd voor een praatje over de vakantie. Dat hoort erbij hè, even bijpraten. Ook Kitty, de ib'er was er. Groep 1/2A is de groep van Els. Op maandag mag ik die groep doen. Dan is Els vrij. Komende maandag zijn we er allebei. Dat is voor mij heel fijn omdat op Aventurijn voor mij alles nieuw is. En ook voor de kinderen en de ouders is dat fijn. Els is een bekend gezicht voor kinderen en ouders.
Ik laat een paar foto's zien van onze klas.
 
Niet alleen de juffen zijn er klaar voor. Ook Pompom en Flip zijn in afwachting van de kinderen.

Het planbord. Foto's van de nieuwe kinderen moeten we nog krijgen. We starten met 21 kinderen.

 

 
De huishoek én........... een nieuwe winkel!!!

 
Gelukkig voor mij op Aventurijn een Smartboard en geen Activboard.

 
De volgende foto's zijn buiten gemaakt. We hebben een geweldige speelplaats.

 



TOT MAANDAG!!! We hebben er zin in!

lott moet natuurlijk onze leerling lotte zijn. Jammer dat de e weggevallen is.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten