zaterdag 3 augustus 2013

Mariadonk is er klaar voor!!!

Het duurt nog ruim een week voordat de school van start gaat op 12 augustus. De kinderen van groep 5/6 zijn welkom. Vanmiddag ben ik klaargekomen met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar. Door middel van foto's laat ik jullie een kijkje nemen in mijn klas.
Groep 6

Groep 5

Het bureau van mijzelf en natuurlijk ook van mijnheer Ad en juf Nikki.
Nieuwe dagritmekaarten dankzij juf Inger die ik ken van twitter: dagritmekaarten danbo




De kasten
De time-timer en het verkeerslicht, handige hulpmiddelen.

 

 

Nog wat dingen om de klas gezellig te maken waaronder de beer van Kika.

 

En natuurlijk het Activboard. Daar moet ik wel erg aan wennen na al die jaren dat ik met een Smartboard heb gewerkt.
Tot slot een tekst die ook op mijn yurls tekst staat:

Een kind is als een vlinder in de wind.
De ene vliegt hoog, de ander laag.
Maar ieder doet het op zijn eigen manier.
Het leven is geen competitiestrijd.
IEDER KIND IS ANDERS!
IEDER KIND IS SPECIAAL!
IEDER KIND IS MOOI!




7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Anita! Wat een fijne kasten heb je daar ook staan, met een deel dat open is en een deel dat dicht is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja, het zijn fijne kasten. Ik heb ook nog twee inbouwkasten in de klas.

      Verwijderen
  2. Hoi Anita, ziet er prachtig uit! Veel plezier. Wij hebben nog even vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment, Anneke. Ik wens jou nog een heel fijne vakantie toe.

      Verwijderen
  3. Veel plezier dit jaar met je nieuwe klas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Anita, voor onze school zoek ik zo'n verkeerslicht. Heb jij er één te koop of weet jij waar ik dit kan kopen? Bedankt, administratie basisschool de Regenboog Maassluis

    BeantwoordenVerwijderen