vrijdag 9 augustus 2013

Informele bijeenkomst op Mariadonk en Aventurijn

Vandaag, 9 augustus 2013, was er om 10.00 uur een informele bijeenkomst op Mariadonk en ook op Aventurijn. Dan moet ik dus een keuze maken. Omdat ik op Mariadonk drie dagen werk en op Aventurijn één dag ben ik naar Mariadonk gegaan.
We hebben een heel gezellige ochtend gehad op Mariadonk. Eerst wat praatjes op de gang over de vakantie en rond 10.15 ging de zoemer als teken om te verzamelen in de koffiekamer.
Ad sprak een openingswoord en liet daarbij een heerlijke taart zien.
 

 
Ik werd gevraagd om de taart aan te snijden. Onder het toeziend oog van Rianne lukte het me aardig.


 
Onder het genot van een kopje koffie of thee werd van de heerlijke taart gesmuld. De meeste van ons hebben genoten van de prachtige zomer. We hadden elkaar zes weken niet gezien dus dan heb je elkaar heel wat te vertellen. Helaas soms ook minder fijne dingen. En zeker dan moeten we er voor elkaar zijn.


 
Rond 11.00 uur is iedereen naar zijn of haar klas gegaan. Iedereen had de klas al in de vakantie in orde gebracht. Nu nog even de puntjes op de i zetten. Ik had overleg met Ad en Nikki over onze groep 5/6.

Collega's, veel succes as. maandag. Ik ben maandag op Aventurijn waar ik ook zin in heb. Jullie zie ik woensdag weer. Veel plezier de eerste schoolweek!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten